Zaključek Kettejeve bralne značke za učence od 1. do 5. razreda
Na zaključno prireditev Kettejeve bralne značke smo v goste povabili pisateljico Heleno Kraljič. Učenci od 1. do 5. razreda, ki so čez leto pridno brali in bralno značko tudi opravili, so se zbrali v petek, 20. aprila 2018, v Domu na Vidmu.
Gostjo je predstavila naša ravnateljica, ga. Ester Juriševič, in nam povedala, da se avtorica ukvarja s pisanjem že 20 let. Za svoja dela je prejela že vrsto priznanj, leta 2009 je bila njena knjiga Ples v zabojniku nagrajena za najboljšo ekološko slikanico. Veliko njenih del je doživelo odrsko uprizoritev in gledališča z njimi gostujejo po Sloveniji. Njene knjige za otroke s posebnimi potrebami, ki so bile izdane tudi v Španiji, Turčiji, Braziliji, Egiptu, zavzemajo priporočilna mesta tudi med tujimi založniki. Knjiga Osel gre samo enkrat na led pa je na Portugalskem prejela nagrado za izvirno delo. V svojih knjigah se avtorica ukvarja s čisto vsakdanjimi temami, odnosi z učenci, zgodovinski temami, dotika pa se tudi tem, ki so še posebej subtilne in čustvene, kakor je življenje samo. Njen knjižni opus zajema vse od slikanic, romanov, delovnih zvezkov do enciklopedij in leksikonov. Skratka, prav vse po malem in za vsakogar nekaj.
Po kratki predstavitvi nas je nagovorila pisateljica in nam predstavila nastanek knjige od nastanka besedila do tiska. Predstavila nam je tudi svojo pravljico o dinozavrih, ki je bila natisnjena na Kitajskem. Prebrala nam je še tri svoje pravljice o prijateljstvu, ki so navdušile predvsem naše najmlajše bralce. Med njimi tudi knjigo Beli muc in črni muc, ki je bila leta 2016 nominirana za nagrado Kristine Brenkove. Naši gostji smo v zahvalo podarili šopek rož, knjižničarka Heda Vidmar pa ji je poklonila priročnik naše učiteljice Laure Novak z naslovom Pika Nai. Pisateljica nam je ob koncu srečanja zaželela, da bi še naprej pridno brali in naši knjižnici poklonila svoje knjige, tako da si jih bomo lahko v bodoče tudi izposodili in kakšno pravljico več prebrali.
Mentorice bralne značke na razredni stopnji