Prednosti in slabosti pouka na daljavo v očeh učencev
Učenci 6. a, 7. a, 8. a in 9. a so navedli svoje poglede in izkušnje v zvezi z izobraževanjem na daljavo. Katere prednosti in katere slabosti učenja v trenutnih kriznih razmerah so izpostavili?
Prednosti
- urnik si lahko prilagajamo
- čas učenja si razporediš po svoji volji
- lahko delaš, kadar hočeš: zjutraj, zvečer, sredi dneva
- glede na količino snovi si lahko sam pripraviš urnik, npr. najprej narediš predmete z manj snovi, za konec pa si pustiš tiste z več snovi
- pri reševanju nalog imamo več časa za premislek
- lahko si vzameš več časa za reševanje nalog in ustvarjanje zapiskov
- lahko se bolj poglobljeno usmeriš v določeni predmet in se bolj posvetiš predmetom, ki ti grejo v šoli slabše
- naloge lahko rešujemo toliko časa, kot hočemo
- pouk končam, kadar hočem, in se grem lahko nato ven igrat
- lahko sem več časa zunaj
- če snov predelam prej, imam več prostega časa
- več prostega časa imaš
- sam si organiziraš pouk, ki se lahko začne malo kasneje kot ponavadi
- lahko spiš dlje
- ni treba oditi v šolo in zjutraj zgodaj vstajati, v miru lahko zajtrkuješ
- imamo manj predmetov na dan in ni nujno, da naredimo vse naenkrat, lahko delamo bolj sproščeno
- doma je bolj sproščen pouk
- bolj sproščeno učenje, lahko si vzamemo več odmorov
- nisem tako utrujena, kot sem bila, ko sem prihajala iz šole
- je bolj sproščujoče in ni stresa ali živčnosti
- nimaš strahu pred ocenjevanji in spraševanji
- ni ocenjevanj
- če česa ne razumemo, lahko vprašamo koga doma
- vedno imaš dostop do interneta za dodatne razlage, če nisi razumel snovi
- dostop tudi do spletnih gradiv
- prek računalnika je lažje delati
- več je zapiskov v elektronski obliki in je bolj čitljivo
- imaš večji prostor za delo
- več časa preživimo skupaj kot družina
- smo v domačem okolju, manj je tveganja za okužbo
Slabosti
- manjka mi druženje s prijatelji
- pogrešam sošolce
- manjka mi celotna šola, saj mi je doma velikokrat dolgčas
- doma mi je dolgčas
- manjka druženje in kakšna razlaga
- pogrešam učiteljičino razlago snovi
- nimamo očesnega kontakta z učitelji, zato težje razumemo nekatere snovi
- učenec potrebuje učiteljevo ustno razlago, če neke snovi ne razume
- sploh ni govornega in očesnega stika, redno moraš biti aktiven v spletnih učilnicah
- pri nekaterih predmetih potrebuješ razlago ali vsaj kak primer iz življenja za lažjo predstavo snovi
- nekaterih stvari si sam ne znam pojasniti
- kdaj pa kdaj ne razumem, kaj točno moram narediti
- če moramo sami predelati snov, je težje, saj si jo lahko razlagamo narobe
- meni je težje prepisovati iz učbenika, delovnega zvezka itd. kot poslušati učiteljevo razlago
- če kdo potrebuje dodatno razlago, jo težje pridobi
- pogrešam nekatere šolske ure
- pogrešam komunikacijo z drugimi ljudmi
- včasih ne morem biti osredotočena na delo
- mama me ima toliko pod kontrolo, da ne morem izpustiti niti ene naloge
- starši nam morajo pomagati, če česa ne razumemo, včasih pa tudi oni ne morejo
- nismo v nadzorovanem okolju z učitelji, bratje/sestre nas lahko motijo
- delo z računalniki je včasih zelo zamudno, zato večino svojega časa preživimo pred ekrani
- včasih nam internet nagaja in ne moremo priti do določenih spletnih strani
- težava je, če je v družini več učencev in v hiši premalo računalnikov
- če se ne znajdeš na računalniku, je lahko težje
- imamo omejeno gibanje
- snov je težje razumeti brez razlage
Zbrala: Dragica Š. Maljavac
Likovno so ustvarjali učenke in učenci 5. b razreda (mentorica Mirjana Tomažič)
Related Images:
(Skupno 2.060 obiskov, današnjih obiskov 1)